måndag 11 juli 2011

Blommor

Kom precis in från staketmålning. Känns som det aldrig blir färdigt, men nu kan vi i alla fall se ett slut. I kväll har i alla fall doften från våra luktärtor som står i full blom gjort mig sällskap.


Vi har aldrig haft luktärtor förut, men gud vilken fin blomma det är. Den kommer jag så varje år framöver. Luktar gudomligt också!

Helgen har jag och barnen tillbringat i mina föräldrars sommarstuga. Så skönt att vara där! Vi har badat, ätit och druckit gott, slappat och tillverkat lite saker. Återkommer med bilder från tillverkningen. Mamma bjöd på god kvällsdrink med bl a rom, sprite och mynta. Mynta tycker jag är i det mesta nu för tiden. Verkligen "modernt".


Mina duktiga systerbarn hade bakat cupcakes och bjöd oss alla. Smaskigt värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar