torsdag 14 april 2011

Lite nytt

Har länge gott och sneglat på en brödburk som jag skulle vilja ha. I går slog jag till!!! Är så nöjd :)! 


I den kan vi förvara vårt goda surdegsbröd :). 

Har även beställt stolar till vårt altanbord som min sambo gjorde förra året.



Stolarna skulle tyvärr inte komma förrän i mitten av maj, men jag drömmer redan om att lägga ut fina dynor och ställa ut lite blommor. Ännu mer drömmer jag om när staket och spaljéer är uppsatta och man verkligen får "inreda" vår altan. Ställa ut alla pelargoner, blomman för dagen och kryddor. Köpa tomatplantor på torget. Och sedan bara sitta och njuta. Njuta alla sommardagar och långt in på kvällarna. Krypa upp i en stol med en filt en ljummen sommarkväll och bara koppla av och njuta av sommaren. Längtar så!

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar